Thursday, March 22, 2012

Puas hati ?


Awak merajuk sampai macam nih dekat saya, sikit pun awak tak fikir tentang perasaan saya. Btw, puas keh awak buat saya menangis sampai macam nih? Saya try perbaiki kesalahan saya tapi awak lagi menghukum saya tanpa nak tahu sebab menyebab saya. Mungkin awak ingat saya kuat nak hadapi sorangII macam nih. Memey TAK lah! Saya try untuk focus for study tapi hati saya xpernah nak tenang sebab awak dingin dengan saya. 

Mana perginya sayang awak? 
Mana perginya rindu awak? 
Mana perginyga kemesraan awak?
Mana perginya caring awak?
Mana perginya semua perasaan awak pada saya?

*HILANG*

Sikitpun usaha untuk awak faham saya xada. Saya sayang awak. Yah! saya xpernah rasa sesedih nih. Awak pleasa lah jangan mainkan perasaan saya biarpun sikit sebab saya tahu awak bukan macam tuh. oh! Mungkin awak xnak jatuhkan EGO awak kan? Fine! Teruskan dan sila teruskan. Biar saya beralah demi nak jaga keEGOan awak tuh. 

Awak nak tahu tak?
1 hari tanpa tido saya tunggu masej nan call awak. Saya buat dengan harapan hati awak lembut macam mana sebelum nih. Sebelum nih awak meraJuk 3 hari kan, mungkin sekarang awak akan merajuk 3 bulan kot ataupun merajuk terus n selama lamanya. wow! Macam tuh ehh? 

Sumpah saya stress sangatII! 
Sumpah saya kecewa sangatII!
Sumpah saya dah xlarat nak manangis!
Sumpah saya dah tak boleh nak study!

Btw, sorry kalau ada buat salah. Saya manusia biasa yang kadangII khilaf dalam setiap perbuatan. I'M SORRY FOR EVERYTHING :(

Mungkin Allah menjanjikan kebahagiaan selepas kesedihan kali ni. 

Anatomy! 
PLEASE BE NICE TO ME OK :)


 
© Copyright by Nurhanisah. All rights reserved.