Thursday, March 15, 2012

Manusia oh manusia --


Tension jeh sekarang :(

Seriously down dengan carry mark sendiri actually Maths nan Anatomy.
 SORRY Abah Mak sebab akak rasa dah tak mampu nak teruskan perjuangan ini. Yes! Akak bernazar kalau rezeki pointer akak dapat 2.5 keatas, akak akan puasa. Hopefully akak boleh banggakan semua orang. Tapi bukan senang nak buat manusia bangga dengan kite. Jujur akak cakap, dalam kelas marks akak paling low daripada memberII lain. Sametime akak malu nak tahu marks akak sebab akak tahu realitinya. Menangis pun xguna sebab akak dah xlarat nak nangis. Hari ni saja dah kena marah dengan roomate. Padahal xbuat apaII pun. Memey akak selalu macam nih dari tadika. Kena sound bukan sebab akak. Akak xdapat marks sebab kecian kat member. Akak sanggup buat all assg sebab takut mmbr marah. Akak pendam perasaan akak demi nak jaga kebaikan mmbr tapi ada mmbr faham situation akak ? Tak de kan! 
Akak rasa akak paling loser bila mmbrII xpercayakan kemampuan akak. Yessss! akak memey lembik tapi tak bermakna akak loser. sakit otak bila nak fikir balik. Just mampu tutup mulut jeh!

kodokII --

Sorry buat awak marah hari ni kat saya. Saya banyak masalah untuk hari ni saja. Saya xnak awak tahu. Sejak dulu, saya menyusahkan awk dengan sikap mengadaII saya. Suka merajuk lah membebal lah jelaous lah tapi you can trust me yang saya teramat sayangkan awak. Hati saya sedih sangat bila awak marah saya n dingin nan saya. until now, saya bertahan dengan harapan Mak nan Abah serta dengan ada awak kat sisi saya. Saya tahu awak pun sama macam saya. Jangan tinggalkan saya ehh ehh. 

Abah Mak --

Thanks sebab faham akak macam mana. Doakan yang terbaik sebab akak dah xmampu nak teruskan lagi. Akak try cuba cuba dan terus cuba. 


Allah --

Semoga keajaiban mu sentiasa ada buat diri Irma. Kuatkan Irma dengan ujianII  yang Irma sendiri xkuat untuk tempuh . Mudah - mudahan!


 
© Copyright by Nurhanisah. All rights reserved.